ثبت شرکت در ماکو

مدارک و مراحل ثبت شرکت در ماکو

منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو بزرگترین منطقه آزاد تجاری و اقتصادی کشور و دومین منطقه در نوع خود در جهان به شمار می رود که با دو کشور ترکیه و جمهوری آذربایجان مرز مشترک داشته و در نزدیکی مرزهای جمهوری ارمنستان قرار گرفته و نزدیکترین مسیر ایران به کشورهای اروپایی است ، این منطقه با قرار گرفتن در مسیر تجارت آسیا و اروپا که از قرن‌ها قبل جریان داشته است شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.ثبت بیش از یک هزار و 200 شرکت در این منطقه و 35 مجوز فعالیت اقتصادی و 13 مجوز سرمایه‌گذاری با بیش از 144 میلیارد ریال یکی از دلالیل جهانی شدن این منطقه آزاد تجاری میباشد.

 


مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ماکو:
تنها مدارک شناسایی کلیه اعضاء هیئت مدیره به همراه گواهی سوء پیشینه می باشد و در صورتی که موضوع فعالیت شما نیازمند مجوز باشد باید آن را نیز تهیه کنید. مابقی مراحل تنظیم اوراق ثبتی و به امضا رسیدن آن توسط کلیه اعضا و ارسال به اداره ثبت شرکتهای ماکو می باشد.


زمان و هزینه ثبت شرکت در ماکو:
 مدت زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت در ماکو حدودا 30 روز کاری می باشد که این مدت زمانی بعد از تکمیل  مدارک در نظر گرفته می شود. پایه ی هزینه ی ثبت شرکت 275 هزارتومان تومان می باشد و البته اهرم متغییر بودن  این هزینه .سرمایه ای ست که برای شرکت در نظر گرفته می شود هرچقدر این میزان هزینه بالاتر باشد هزینه ای هم که باید بابت فیش واریزی پرداخت شود به مراتب بیشتر خواهد بود. موسسه ثبتی سماء با دارا بودن کادری مجرب و متخصص در کلیه ی امور ثبتی آماده ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشد.


برخی از مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ماکو:
مزایای سرمایه گذاری در ماکوموقعیت استثنایی در حمل و نقل و ترانزیت در منطقه با توجه به موقعیت خود را به عنوان نقطه ارتباط بین بازارهای اروپا و آسیای مرکزی است
لذت بردن از آب و هوای خوب، آب و هوای دلپذیر، طبیعت چهار فصل و خاک حاصلخیز
مواد ساخت و ساز فراوان و همچنین فلزی و غیر فلزی سنگ معدن
داشتن پتانسیل های گردشگری طبیعی و تاریخی منحصر به فرد و بکر
دسترسی به منابع ارزان است
سیاست و استراتژی صنعتی دنبال در منطقه آزاد ماکو جذب صنایع صادرات گرا




Scroll to Top